Casa construita din containere rezistenta la cutremure


planul cladirii din containere
Trebuie sa recunosc ca, atunci cand am aflat pentru prima data de aceasta solutie de constructie, acum ani buni, am cam strambat din nas si m-am intrebat: ce avantaj ai avea daca iti construiesti o casa din containere industriale ?

Intre timp, arhitectii si constructorii de asemenea cladiri au venit cu idei din ce in ce mai interesante, iar eu am inceput sa aflu numeroase raspunsuri la intrebarea mea. Unul dintre avantajele unei asemenea constructii de tip modular din containere este acela ca este foarte rezistenta la cutremure, inclusiv cele foarte puternice. Probabil ca, pentru noi, in Romania, avantajul asta nu este unul care sa se afle in capul listei de puncte forte pe care le cautam la o locuinta, chiar daca psihoza cutremurelor este mentinuta la un nivel ridicat in ziare si la tv. Dar daca locuiesti in Chile, una dintre cele mai active regiuni din punct de vedere seismic de pe glob, aceasta calitate este decisiva pentru cei care isi doresc o locuinta.

Aproximativ 58.000 de euro a costat aceasta locuinta din containere proiectata de arhitectul Rubén Rivera Peede, amplasata in apropiere de Santiago de Chile. Detalii tehnice despre aceasta constructie si mai multe imagini din interior ( eleganta spatiului de locuit va va surprinde!) gasiti fie pe jetsongreen.com, fie pe site-ul firmei care a realizat lucrarea, arqtainer.cl.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Yves Rocher