Casa viitorului este veche de zeci de ani


sursa foto: Stelian Grajdan / adevarul.ro

Langa Brasov, un bucurestean a construit, probabil, prima locuinta particulara de tip dom monolitic. Probabil acest gen de constructii este unul inedit pentru Romania, atat de inedit incat autorul articolului din Adevarul s-a grabit sa anunte in titlul materialului ca a descoperit "Case desprinse din filmele SF, lângă Braşov".

Locuinta lui Robert Kamner poate fi ceva inedit pentru Romania, insa, in alte tari precum SUA, astfel de constructii sunt realizate de mai bine de 40 de ani. Chiar si in Romania exista o firma care se ocupa de construirea acestui gen de cladiri - domuri monolitice. (site-ul lor il gasiti aici).

Cateva date despre locuinta tip dom monolitic de la langa Brasov:

  • cele doua corpuri de cladire insumeaza aproximativ 300 de metri patrati locuibili
  • cele doua constructii adapostes, in total, zece camere sau spatii separate
  • constructiile sunt realizate de o firma din Polonia
  • o asemenea locuinta poate fi ridicata "la rosu" intr-o luna de zile
  • Pentru a ridica casele la roşu, proprietarul sustine ca a investit 80.000 de euro
Mai multe imagini si amanunte despre modalitatea de constructie gasiti in articolul de pe adevarul.ro

2 comentarii :

  1. Am citit despre domuri in urma cu 6 -7 ani si am devenit un fan al lor. La inceput am vrut sa le import, dar costrurile cu transportul umflau enorm pretul. Asa ca am renuntat pentru o vreme...
    Anul acesta m-am ambitionat si m-am apucat de calculat...
    ASTAZI POT FACE ORICE MODEL DE DOM GEODEZIC DIN LEMN, IN SISTEM SANDWICH, SI UNELE MODELE DIN METAL, PE CALCULELE MELE!!! NU FOLOSESC NIMIC DIN IMPORT !
    DIMENSIONARE, PROIECTARE, MATERIALE SI REALIZARE, TOATE SUNT ANALIZATE. ASTEAPTA DOAR CLIENTII.
    CONSTRUCTII REZIDENTIALE, CASE DE VACANTA, HALE, SOLARII SI CHIAR CONSTRUCTII BUSINESS. COSTURILE SUNT MULT MAI MICI DECAT O CONSTRUCTIE CLASICA, IAR LOCUINTELE MULT MAI SANATOASE.
    CEI CARE DORESC INFORMATII SUPLIMENTARE POT ACCESA:
    http://hyperboreus.webgarden.com/menu/servicii/casa-sferica
    VA ASTEPT, SI VA DORESC CELE BUNE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o investitie foarte OK , bravo lui ,daca as avea bani as apela si eu la o astfel de locuinta .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Yves Rocher